Spalacze tłuszczu część 2.

Obiecana kontynuacja wczorajszego postu już gotowa. Mam nadzieje, że chociaż trochę te informacje Wam pomogą. Chociaż podejrzewam, że dla większości jest to ewentualnie odświeżenie informacji :)

Rzecz jasna na tym nie koniec. W kolejnych postach postaram się skupić na produktach, które mają więcej kalorii niż tic tac 😉 niektóre  z nich to wręcz bomby kaloryczne, a mimo to warto je uwzględnić w swojej diecie :)

Ale wracając do tematu :

1.Białko- jest bardzo bardzo ważne w diecie każdej aktywnej fizycznie osoby. Wspomaga budowę mięśni oraz metabolizm. Im więcej mamy mięśni tym szybciej spalamy tłuszcz 😉

2.Ryby- pobudzają metabolizm dzięki nienasyconych tłuszczach zawierających kwasy omega 3. Pamiętajmy, że najlepsze ryby są duszone, pieczone lub grilowane.

3.Krewetki-  zawierają mało tłuszczu, a dużo białka które jest bazą do budowania mięśni jak wspomniałam wyżej.

4.Jogurt naturalny- Jak wiadomo jest świetnym źródłem wapnia. Dzięki niemu spalamy więcej tłuszczu.

5.Imbir- Stymuluje metabolizm, zmniejsza apetyt. Przeciwdziała zaparciom. Można go dodać do posiłków lub zaparzyć jak zioła. Jedząc imbir spalisz więcej kalorii.

Pamiętajmy, że produkty przyspieszające metabolizm pomogą w rozbijaniu tłuszczy, ale nie pomogą na tkankę zgromadzoną już wcześniej. Najlepiej włączyć aktywność fizyczną, która pomoże uniknąć nam efektu jojo oraz uelastycznić skórę :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *