Spalacze tłuszczu część 1.

tumblr_ma9slsEhSM1qaobbko1_500

Przechodząc na dietę (nie lubię tego słowa moja dieta to nic innego jak racjonalne odżywianie) zaczynamy analizować, liczyć kalorie, czytać etykiety (to akurat bardzo dobry nawyk!). Często zaczynają się też poszukiwania cudownych suplementów, które spalają tłuszcz…O tak! Najlepiej żeby były w jednej kapsułce i zaczęły działać po kilku dniach… Nie tędy droga kochani! Droga na skróty często może  doprowadzić nas tam gdzie nawigacja bez aktualizacji…niekoniecznie do celu 😉

Na temat spalaczy w kapsułkach i proszku pojawi się pewnie osobny post, więc nie będę się rozpisywać. Ja mam już wyrobione zdanie na ich temat. Ale do rzeczy!

Często zapominamy, że jest wiele naturalnych spalaczy, produktów przyspieszających metabolizm. Sporo z Was posiada je i wykorzystuje na co dzień  w kuchni.

Zaczynamy :

1.Woda- pamiętajmy, że picie wody to podstawa! Bierze ona udział w procesach metabolizmu, mniejsza łaknienia (warto więc wypić szklankę wody na pół godziny przed posiłkiem).Dodatkowo odpowiednia ilość wypitej wody w ciągu dnia zapewni nam nawilżoną skórę i oczyszczanie organizmu z toksyn. Warto mieć butelkę wody zawsze pod ręką (pamiętajmy o nawadnianiu w trakcie treningu). W domu możemy dodać cytrynę (wit. C wspomaga spalanie tłuszczu) i mięte (pomaga w trawieniu).

2.Kofeina- kawę w domu mają prawie wszyscy, a kofeina którą zawiera działa na nas pobudzająco poprawiając wydolność fizyczną. Hamuje łaknienie oraz stwarza dobre warunki do spalania tkanki tłuszczowej.

3.Herbata zielona, czerwona, czarna – Chyba każdy zna ich działanie, a więc w skrócie hamują apetyt, przyspieszają metabolizm, hamują odkładanie tkanki tłuszczowej. Są świetną alternatywą dla kofeiny.

4.Pieprz cayenne (mój faworyt) zawiera kapsaicyne powodującą wzrost termogenezy i zdolności do spalania tkanki tłuszczowej, przyspiesza metabolizm . My z mężem pijemy 1/2 łyżeczki na szklankę wody z cytryną (jeśli pamiętamy oczywiście).

5. Kurkuma- wspomaga metabolizm. Regularne spożywanie tej przyprawy może przyczynić się do szybszej regeneracji po wysiłku.Dlatego śmiało można dodawać ja do warzyw, drobiu.

6. Cynamon- spożywany regularnie może zmniejszyć apetyt.

Już jutro druga część naturalnych spalaczy :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *